hemma

Hej på er!

Vilket blås väder de är idag.. Som tur var så kunde mamma köra in oss till stan förut, hade aldrig kommit fram om vi skulle cykla. Vi gick och strosade lite på stan i ett par timmar, fick med mig bl.a lösnaglar hem.
Ni skulle ha sett mig och Emma, vi flög runt som ett par vantar, när vinden fångade oss. Rätt läskigt men vi skratta gott efteråt. Vi tog bussen hem och när vi nästan var utanför Emmas hus, insåg hon att hennes nycklar var hemma vid mig.. Så vi fick göra de sista av sittvationen och bygga nån slags kojja utav dynor för att gömma oss för blåsten. Efter drygt 20 minuter kom hennes föräldrar hem, så vi åt lite och sen satt vi oss i soffan och fikade samtidigt som vi kolla tv. Pappa kom sen och hämtade oss. Emma tog sin cykel,jacka och nycklar och for hem på egen hand nästan direkt efter vi kom hit, så jag gick och la mig. Somnade i 1 timme vilket var riktigt skönt.


- hahahaaah

Ska hoppa i duschen nu, vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Ana-Marija - The One & Only

Gullig bild :D

2010-06-19 @ 16:43:27
URL: http://aankiiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0