Godnatt!

Min kväll har varit helt knasig!?

Jag och Emma har vart snälla och hjälpt våra vänner m. lite! Vill inte skriva så mycket på bloggen, kanske att jag gör de imorgon? Kanske att jag har lite fler ord att skriva ner då? Känner mig helt tom och lite smått schockad.

Kom iallfall hem vid halv 11 och har sen dess krypit ner i min egna säng. De var 4 dagar sedan jag sov i denhär sängen nu , tro de eller ej men har nog skanat de..! Om man nu kan sakna en säng? Skall stänga av min data nu och smsa lite innan jag tillslut kanske somna? Har varit en dag full med olika saker. Har inte hunnit tagit lungt nånting, och de känns. Är helt slut!

Vi hörs imorgon!

PUSS


Right now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0