Godnatt!

Godnatt på er alla söta bloggläsare!

Efter en och annan fotbolls-spels-match har vi nu äntligen bäddat ner oss i varsinn säng. Samuel är dock nere och fixar sig, medan jag och August ligger och ser på film . Andra sidan häcken, tror jag? hihi. Kvällen har varit riktigt mysig, jag har bl.a färgat Tanjas hår och tror nog hon blev nöjd. Tuur! :). De har inte varit helt lungt här hemma, med barn som springer runt och skriker och är allmänt leksugna, så jag är helt slut för tillfället.

Mitt bild-usb ligger nere i min väska och jag har ingen ork att springa ner för att hämta de. Ni får bilder från dagen imorgon istället. Nu skall jag stänga ner datan och mysa med min lillebror.

Puss på er!


Cute!


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har! Har du designat den själv?

Ha en trevlig söndag!

2010-06-20 @ 10:02:46
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Ana-Marija

godnatt :D

2010-06-20 @ 22:41:18
URL: http://aankiiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0