Fredag ; Ich bin Müder!

Hej på er!

Har precis kommit in efter en timmes slappande ute på terassen. Vill verkligen få färg nu. Somnade to.m en liten stund där, hur skönt som helt. Eftersom min dag har varit skit. Eller så nära en skitdag de bara kan vara! Jag har nämligen känt mig svin trött och inte haft nåt humör alls.. Vi började med Tyska som tur var krävdes de inte så mycket tänkande där, eftersom vi bara satt o snackade om sommar planer m.m. Där efter skulle vi ha matte men hela vår klass var borta? Helt seriöst!. Så efter kanske 30 min gick vi o frågade Cilla, och fick då veta att hela vår Ae (bl.a vår klass!)  var i Aulan? Hmm.. Vi fick heller inte gå in dit för då skulle vi störa, så vi fick oss en håla ist, vilket var bra. Sen hade vi SO/SV där vi såg film och efter de Musik. Så att dehär skulle bli en skitdag känns helt fel? Men efter att ha kommit hem sent i går kväll + knappt ha sovit nåt inatt, och sen upp och en hel dag i skolan?.. De blev bara för mycket. Men nu efter att fått tagit de lungt en stund ute i solen, så känns de som att jag laddat mina batterier! :) Skönt! Så jag känner mig både pigg och på ett glatt humör igen.

Skall närsom börja göra mig i ordning för att sen möta upp Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0