FÖRVARNING!

Under sommarlovets gång..

Kommer jag att prioretera vänner och familj före blogg. Självklart kommer jag fortsätta blogga, men kanske inte lika flitigt. Kommer att bli minst 3 inlägg per dag då jag har tillgång till data, kan jag lova. Kommer också att bli bättre på att ta massa kort som jag även kommer dela med mig av, till er. Men så att ni iallafall är berädda på dehär! Kommer att åka runt på lite olika ställen under sommarens gång, där data inte kommer finnas till hand. Men som sagt så kommer jag både förvarna er och så blir de inlägg när jag kommer hem! (:

Så hörreni, ta nu vara på sommaren! Sitt inte och häcka vid datan eller tvn, det kan ni göra hela resternade året! ;) hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0