Förlåt, igen!

Godkväll på er!

Insåg just att jag inte skrivit något inlägg sen innan jag for in till stan.. Men de har verkligen inte blivit någon tid över..

Nu halv sitter jag i min säng, med en slarvig toffs och invirvad i en filt. Fryser, så de finns inte.
Var ju som sagt på stan med mamma och Samuel förut, efter drygt 2-3 timmar där kom vi äntligen hem. Fick med mig lite hem. Så som, avslutnings klänning,linnen i olika färger, kortbyxor, öronhängen,Sminkbort-tagning och en BH. När vi kom hem var de i stort sett mat på en gång. Tur var väl det, annars hade jag nog ätit upp min egen hand..! Haha. Efter maten gjorde jag mig snabbt i ordning, ett litet klädbyte hann jag även med innan jag cykla för att möta upp Emma. Vi har vart ute, sett på tv och pratat om de mesta m.m. Så när jag väl kom hem, efter en cykeltur i spöregn. Så kröp jag ner i sängen brevid min lillebror, så halvsomna brevid honom.
Där har ni min dag, som ni säkert märker har jag inte haft så mycket tid till att uppdatera! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0