Ett blandat inlägg

God kväll på er!

Har nu sett klart på TV, riktigt mysigt att sitta inne när de bara vräker ner utanför.. Men de var mindre roligt då jag var tvungen att gå ut, för att kolla genom bilen. Mina nycklar är nämligen borta.. Så sjukt jobbigt. Det värsta är att jag inte har nån aning om vart dom kan vara? Så jag har sprungit runt som en galning och letat igenom alla ställen dom skulle kunna vara på? Utan resultat. Typiskt!

Nu till något helt annat. Jag är sugen på att göra något nytt här på bloggen, tråkigt nog saknar jag fantasin att komma på något. Så har ni nån idé får ni gärna dela med er om den! :)


Fullständigt älskar den här bilden. Jag och Emma hinner springa iväg innan kortet är taget. Meningen med de hela var nog att vi alla skulle stå snyggt, men ah.. Som de kan gå!? :)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Håller med! Så jävlagrymt snyggt!! ;D <3

2010-06-07 @ 21:48:29
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0