Bra kväll!

Då var jag hemma efter en trevlig kväll. For som sagt ner till stan tidigare ikväll, tillsammans med 2 av mina kusiner och moster. Vi kollade på Tilljans, vilket var helt OK. De var en ur-gullig kille i 8;års åldern med som sjöng Higher med Erik Grönwall. Fick även veta att Erik hade ringt och hälsat han Lycka till innan framträdandet, tyckte de var lite gulligt? (a). Team Mojje från självaste Körslaget kom även dit och gästade oss. Mycket kul om inte annat bra framträdanade. Annars så tyckte jag allt var helt OK, dom deltagande var duktiga och så, men dom flesta hade samma musik-stil! De vill säga, ballader.. Vilket kanske var lite tråkigt. Hade behövts lite mer upp-tempolåtar tycker jag! :) Vädret var på vår sida och de var en perfekt sommarkväll. Så varför klaga?

Mycket trevlig kväll! (:

 
Vi bjuder på den här va? Hanna från studenten förra året! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin bild! :) Tycker du att du har förendras mycket på ett år? Isånnafall hur då? På bra eller dåligt sätt? Gemför gärna med bilder! :D

2010-06-29 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0