Bad day!

Godkväll kära blogg läsare! Appropå bloggläsare, skulle ni inte kunna lämna en kommentar med vem ni är?
Så skulle jag kanske kunna få en liten inblick på vilka ni alla är? hehe.

Från att ha haft en skit start rent ut sagt på min dag, så blev den faktisgt rätt lyckad! Vilket de brukar bli, efter att jag haft en dålig start. (: . Jag och August tog en lång och härlig promenad i både med & mot-vind tidigare. Då han även somnade.. Fick väcka han, vilket kanske inte var de roligaste? Fick även byta om och små fixa lite här hemma innan min moster och kusse Hanna kom! Vi lagade Tacos tillsammans och åt jordgubbar till efterrätt. Gick sen ut för att träffa Emma en stund. Vi spelade fotboll med en annan Emma och Robin. Har nog lärt mig att en hel dag hemma, inte håller.. Har haft över-energi som jag vet inte vad? hahaha. När jag kom hem blev de lite TV tittande med " familjen här hemma ". Finns inte så mycket annat än Brölloppet på Tv nu, så ni kan väl gissa vad vi kolla på?! hihi. De jag tyckte var mest intresant var nog Roxettes come back. Me like!!

Har inte tagit så mycket bilder idag, men ni får en gamal ist..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0