Snart tillbaka igen!

Kommer ni ihåg att jag skrev i ett tidigare inlägg, att min uppdatering skulle bli = 0 under några veckor i sommar?
Dom veckorna börjar idag.. Jag kommer att åka ut till Lickers ikväll och kommer inte ha med mig min data. Kommer såfort data finns i närheten, att kasta in ett inlägg. Men att uppdateringen inte kommer vara den bästa, hoppas jag ni förstår.

För er som följer bloggen!

Lämna gärna en kommentar med eran bloggadress, så kan jag lämna en kommentar på er blogg när jag är tillbaka igen! :)

Jag kommer att ta massor av kort och samla på mig med massor av roliga saker att sen kunna berätta och visa er! Men hoppas ni får en bra sommar allihop!

Vi hörs igen om några veckor!


PUSS






( Kommer nog komma små inlägg då & då, iaf! ;) ))


Kommentarer
Postat av: Ida

Saknar dig älskling! <3

2010-07-02 @ 16:33:30
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0