Snabbt Hej, från mig!

HejHej, nu är de jag Emilia här igen!

Är med Emma och fick en ledig stund över, och ville kasta in ett inlägg lite snabbt. Har inte bloggat på drygt 2 dagar, och saknar de redan.. Tur att Emma uppdaterar lite åt mig iaf! :)

Vi skall om en stund åka in till stan, för att få en dag med vänner och sol & bad. Det är t.om värt att åka bil 1 timme, bara för att komma här ifrån en stund. Visst jag har de bra, de går väl ingen nöd på mig som mamma säger.. Men egentligen gör de nog de.. Saknar att inte kunna ha kontakt med vänner, såsom smsa och ringa.. Vi har ju ingen teckninng nere där vi bor.. Därför jag är här hemma vid Emma så mkt! ;D haha.

Vi hörs en annan gång!

PUSS


Kommentarer
Postat av: josse

Hur många läsare har du per dag?;D!

2010-07-04 @ 12:39:48
URL: http://ilyjosefineomg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0