Rute

Hej på er!

Vaknade senare än vanligt idag, beror nog på att den vanliga värmen i husvagnen som brukar ligga på 35 grader bara låg på 22 idag. Vilket var riktigt skönt, även värmen ute var skönare och mer behaglig idag. Så mamma, Samuel, August och jag drog till Rute och åt brunch! Gott de! ;) Vet inte när Emma skriver det här på bloggen men i min skrivande stund så är vi påväg och ska bada, vid halv 4 blir det jobba för min del och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på? ;) Men vi hörs, puss! <3

Emilias ord men skrivet av Emma! :)

Just nu sitter Emilia i kiosken, där hon sommarjobbar. Det var alltså ett antal timmar sedan hon skickade smset med den här texten till mig, men jag hoppas det inte gör något att den kommer upp lite senare här på bloggen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0