Ny design, och första dagen i Stholm.

Hej på er!

Den här dagen har varit hur lång som helst. Alarmet var ställt på halv 3, då mamma sjussa mig till Emma och hennes familj. Båten var lite försenad, men drygt 30 minuter skulle jag tro. Vi somnade och sov hela båt resan + att jag sov en del av bilresan in till Stockholm. När vi väl kom fram var klockan inte mer än 8, så vi gick och köpte frukost. Åkte sen iväg till Ullriksdags trädgård, och kollade på en massa blommor och tillbehör. Sen blev de ett stopp vid Fjärillshuset och fikade. Tog in en morotskaka och varm choklad m. grädde! gott :) Sen åkte vi till Kista Galleria och shoppade lite. Kommer att visa bilder på allt som köpes här i Stockholm när jag kommer hem till huset igen. Nu ikväll har vi ätit en god middag och vart ute på en lång promenad vid Strandgatan. Rätt trevligt faktiskt!

Vi har just bäddat ordning sängarna och skall gå och sova. Blir upp tidigt imorgon också, för att åka ut till någon Ö! Men mer om det imorgon.


Så svar på en fråga, Ja vi var i Kista Galleria idag!

Vi hörs imorgon , och då kanske vi har lagt in bilder i datan.

Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0