Min dag!

Lite mer om dagen!

Min familj åkte ifrån Lickers redan igår, vilket kändes sådär.. Eftersom jag nog var den som längtat mest där ifrån och fick stanna längst. Ha-ha. Vaknade redan vid 5 utav en j*vla fluga. Finns de något värre sätt att vakna på? Kunde heller inte somna om förens 7 tiden.. :P Började jobba vid 11 och skulle egentligen ha jobbat till halv 4. Men vädret var så kasst att jag inte gjorde så stor nytta. Så slöt redan vid 1 tiden. Då sa jag hejdå till alla på jobbet och fick pengarna jag nu samlat ihop :) . Åkte sen in till stan, vilket var riktigt skönt. Packade upp alla mina saker i husvagnen och åkte sen in till stan. Fixade mina solglasögon som tappat en skruv, hehe. Sen mötte jag,Samuel och August upp farmor och farfar och åt mat på nån resturang. Jag åt en nachos tallrik vilket var riktigt gott måste jag säga. Sen blev de cirkus. Popcorn,sockervadd, blinkande leksaker och allt vad de innebär.
Haha, helt okej! (:

De var väl min dag de, haha!


XOXO


Kommentarer
Postat av: Birgerjessica

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-10-26 @ 12:52:27
URL: http://birgerjessica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0