Lördag

Godmorgon!

Blev aldrig nåt mer inlägg igår, som jag trodde att de skulle. Mamma,pappa och jag for iallafall in till stan en snabbis. Åt lunch och gick i lite affärer. Hämtade sen upp Samuel och August och åkte ut till Lickershamn. Vi var dit bjudna på middag tillsammans med 25 st andra typ. Vi var iallfall rätt många, fick lite smått panik när jag insåg att alla var min släkt ;oo. Hahah. Kvällen slöt med att jag gick på en promenad med Rozika, Stoffe och Neyo. Familjen hämtade sen mig på Restaurangen nere vid hamnen, där vi satt. Hade trevligt, så tack för en trevlig kväll! (:

Åkte sen tillbaka hit där vi somnade till en film allihop. August sov tillsammans med mig, så han både väckte och drog upp mig nu på morgonen.. cute..!

Vi hörs snart igen.


Kommentarer
Postat av: Teresehh

Vad roligt det låter, och vad gott med resturang och sen ooh jag blir litre avundsjuk!

2010-07-31 @ 16:26:31
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0