Gotland! ;dd

Godmorgon!

Resan hem igår gick riktigt bra, dom tråkiga båttimmarna sprang snabbt förbi. Emma och jag satt och skojja lite med några killar. Som vi trodde var betydligt mindre, men som tydligen var lika gamla som oss. Hahah. De som egentligen tog tid och var långtråkigt, var när vi skulle åka av båten.. Fy vad långtråkigt de var, + jag som var påväg att somna. höhö.



Mötte sen upp mamma och lasta in all min packning i våran bil. Satt och snackade med mamma och pappa i en timma tror jag, så klockan hann bli 2 innan jag somna.

Vaknade för en stund sen och blev helt överfallen av min lillebror, vad jag saknat honom!!

Vi hörs snart igen! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0