Godnatt!

TjaTja bloggen! ;)

Sen jag skrev sist har jag inte gjort så speciellt mycket, eller jag sprang just ner och hämtade laddaren till datan. Haha. Känns bra att ha rört på sig lite iallfall. Börjar få ont i magen igen :( Grymt jobbigt, så vill mer än gärna få svar på vad som är fel?!.. Om jag nu någonsin får svar på de? Nåjaa, finns dom som har de värre.

Fundera på att gå ut till husvagnen och lägga mig, snart. Tänkte lägga mig och smsa lite med mina nära & kära!

Imorgon eller de blir väl idag, eftersom klockan är över 12 ;) Så har jag en del att stå i. Men är ganska beroende av att vädret håller sig, vill inte att de skall vräka ner som idag.. Eller de blir ju igår.. Haha lustigt.

Men nu skall jag börja röra mig neråt och tillsist ut till mitt nuvarande hem. Usch gillar inte att kalla de hem!.

Vi hörs när jag vaknat! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0