Blandat inlägg!

Hej igen!

Har nu gjort mig i ordning, valt outfit,packat upp, bäddat sängen och allt dedär som varje morgon skall göras.
You name it! Så fick en ledig stund, så lånar pappas data lite snabbt.

Flyttar hem på Söndag och då får jag tillgång till min dator igen. Så då skall de bli bilder från hela sommaren, samt allt jag shoppat i Stockholm. Så ni får vänta lite till, innan de kommer . Tills dess får de bli bilder som finns på den här datan.

Har även funderat på att kanske starta en frågestund? Brukar ju ha en varje månad och sist jag hade en , var i början av Juni! Så vad tycker ni? Skall vi köra på en frågestund, när jag kommer hem?


Vi hörs senare igen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker du ska ha en frågestund! :D <3

2010-07-30 @ 14:11:57
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0