Äntligen!

Hej på er, nu är de jag här igen Emilia!

Hur skönt som helst att äntligen få tillgång till dator och kunna blogga igen. Antar att de inte gått någon nöd på er eftersom ni fått uppdatering iallfall!? Tack Emm, för hjälpen! :)

Jag har väl egentligen haft de hur bra som helst dom här veckorna , men trotts de har de kännts konstigt och jobbigt. Dom dagar man har vart iväg på olika äventyr, så som stranden, olika fik eller bara en sväng förbi affären har vart bättre än dom dagar då man inte gjort något alls..! Jag är en sånn person som tycker att de alltid skall hända saker och ting. och blir lätt rastlös. hehe. Har ju även jobbat under några veckor och idag var sista jobbdagen. Både skönt men kanske lite tråkigt också. För er som undrar varför de vart jobbigt att bara gå och strosa på vår gård, att ha stranden,resturang,kiosk och allt annat folk drömmer om i närheten? Så är problemet de att jag inte haft någon täckning.. Vilket att vart tufft. Men nu när vi är i Vibble vid mina kusiner, tänker jag passa på och smsa och ringa mina efterlängtade vänner! :) haha.

Tyvärr kommer inga bilder från dom här veckorna ännu, eftersom mitt bild-usb är hemma.! Men såfort jag kommer hem dv.s om drygt en vecka, då kommer bilder! De kan jag lova!

Vi hörs snart igen! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0