VARNING LÅNGT INLÄGG!

Hej hopp!

ska snart krypaner i sängen , eller madrassen som blir inatt.. Ska bara berätta om min dag först, som blir såhär:


Jag och Emma tog en sväng ut till Svaide idag och åkte skidor! Kanske för att träna upp oss inför Onsdag då vi ska dit med skolan. :). Vi ramla faktisgt inte så mycket som vi borde göra, jag menar det var ju ändå ett år sen vi åkte sist trotts allt! Är nöjd med vår insatts Emma! Även fast det var lite problem med mina skidor och att telefonen ringde hela tiden.. Varje gång man var i en backe ringde det, och jag som typ fick panik varje gång ändån i alla dessa backar var tvungen att stanna varje gång, för att svara...
Vi åkte 5 km, och det blev bara mörkare och mörkare. Tillslut såg man inte spåren man skulle åka på, och sista backen försvann jag in i skogen :P. Men kul var det!

När vi kom hem , satte vi igång och färgade mitt hår. Det var en ganska stor utväxt som man knappast kunde missa ( Mamma ta åt dig!! ). Så det är skönt att den är borta nu, Känner mig nöjd faktisgt. 
 -Lite roligt, för innan vi skulle tvätta ur färgen såg det helt orange ut i hårbotten, så shiieet vad nervös jag var.. Men bra blev de! :)

Sen var det mat, Tacos! Fullt bord var de också, vi hade Emma,Ben och Hannah här också. Trevligt!!
Efter maten stack ja och Emma ut en stund, sen har jag varit hemma med familjen, Ben och Hannah ganska mkt också.

Eftersom mitt rum är utlånat till Ben & Hannah, får jag ligga på en madrass i August rum mendans han sover vid Mamma och pappa. Fasar redan nu för när han ska komma inspringande imorgon och ska leka.. VILL SOVA UT IMOTGON!! Ajja hoppas på det bästa :)

 - Har även fixat så min blogg är som vanligt igen, kommentarrutorna är som de ska & allt nu! Skönt!


här går det ännu bra...
Men ojj som det kan gå.. ;)





Har bara tillgång till bilderna från min mobil just nu! Uppdaterar med felr bilder från Emmas mobil im!

Nu ska jag krypa ner i en någolunda oskön madrass och sova, tills ja blir väckt av en leksugen bror imorgon bitti! Längtar!

Kram

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad kul att ni skall åka skidor :O Det vill jag med :(

Bra att ditt hår blev fint! Saknar dig <3

2010-01-10 @ 10:22:41
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nadja; ja det ska bli kul, så länga man inte gör bort sig :). Jesper och dom ska också dit, men hade vart roligare om du var där :) Saknar dig med :love:

2010-01-10 @ 10:33:31
Postat av: Anonym

du måste ladda upp bild på hur ditt hår blev! :)

2010-01-10 @ 12:55:39
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0