Varm glass & en sudd/penn tjuv i klassen..

Hej på er!

Kom hem för en stund sen, gick med Emma hem efter skolan! Vi har pluggat, ätit varm glass, och haft almänt skojj :)

Skolan idag har varit bra. Vi började med SO där jag fick tbx min nyckel!
Tack vare att någon från en annan klass vart snäll
lämnat in den till lärarna! Snällt! Tråkigt nog hade nån redan rensat mitt skåp på 13 pennor & 4 sudd...
Ajja det går ju iaf att
fixa! Sen rullade dagen på med Gympa,matte,engelska & Tyska! Helt okej lektioner! P
å gympan hade vi fotboll, haha kändes som jag
flög fram! Killarna kommenterade to.m de, haha! Finns nog anledning, men orka dra allt här? Nej ;)
När jag och Emma sen skulle gå hem, kändes som vi inte kom någon vart!
Våra väskor var så fullproppade med , idrottskläder,
skolböcker och annat skiieet! Så det var tungt de kan jag lova! :)

Nu ska jag plugga lite mer, men vi hörs om en stund!



Här kommer iaf bilder från idag!

Emma letar för fullt, uppe på vinden!
Vi letade efter en film, från en dansuppvisning för sisådär 3 år sen ;)




Dagens outfit!

Lila tröja med fickor  - BikBok
Svarte leggings med design - Lindex
Halsband - Vet inte? :P Haha!

( Förklaring till rubriken ; Glassen vi/jag åt, var såå sten hård. Att jag mickrad ( stavning ) den, så det blev helt enkelt varm glass ;) . Haha de funka de med :) )
Kram

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du är sjuk med din glass! ;-P haha:love:

2010-01-12 @ 18:43:21
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men de är ju gott :) Love :love:

2010-01-12 @ 19:27:41
Postat av: Emma

Vi letade? Du var ju fotograf och jag fick leta helt själv! :-P

2010-01-12 @ 22:04:36
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0