Tråkigt bildlöst inlägg men....

Godkväll!

Min dag har inte bestått av så många blogginlägg, men jag tycker inte jag haft tid med det..

Har vatit med Emma,Nadja,Jesper nästan hela dan! Kul har vi iaf haft :). Sen har jag varit på kals hos kusinen , där vi bjöds på en god kycklinggryta eller vad man kan kalla de. Till fika blev det en jätte god scheskake ( Stavning?) Funderar starkt på att ha den nästa Söndag attt bjuda på. Det är ju trotts allt bara 1 vecka kvar tills både jag och Nadja fyller år. Skoj de! (y)

Orkar inte skriva så mycket mer och det blir ett rätt tråkigt inlägg utan bilder , men jag orkar inte lägga in bilderna i datan nu. Så ni får dom imorgon ist!

Nu är det dags att ställa in morgondagens alarm och försöka sova. Ännu en skolvecka väntar :).


Vi hörs imorgon, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0