Torsdag!

Hej på er!

Har varit dålig uppdatering nu, men ska bli bättring! :)

Skolan har väl vart bra, för en gångs skull har jag inte vart så trött? :) Men jag har frysit hela dan ist.. haha.
Alltid är det nåt! ;).  Har väl inte hänt så mycket mer än alla andra vanliga Torsdagar, mer än att vi har skärt i grishjärta... Alla lärare o så har väl lungnat ner mig under dagen och sagt att det är som en vanlig kött bit.. Men dom sista minuterna innan vi skulle göra de , kommer alla 9;or.. Behöver nog inte förklara vad dom gjorde, men de ändrade min uppfattning om grishjärtat! Vågade knappt gå in i NO salen... Hehe.. :)

Jag mådde rätt illa i början men efter ett tag så kändes de bättre. Jag gick dock ut från klass rummet tsm med dom andra tjejerna i slutet. ( då blev de för jobbbigt xP ) OBS! Jag rörde aldrig skiten. :)

Sen gick jag och Emma hem tsm, och fyy vad kallt de var :P. Men när man kom hem hade vi besök så de fanns bullar o så, då kändes de mesta bättre :) Haha!

Ska svara på alla frågor idag, tänkte jag! Så har ni nån sista fråga? Ställ den nu! :)

Bilder från dagen,

Livrädda!

Snygga som vi är i våra rockar! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Fy vad äckligt, stackars dig gumman! :( <33

2010-01-21 @ 18:46:50
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja de var rätt äckligt, hehe! Ni kommer också att göra de nån gång i 7:an.. <3

2010-01-21 @ 19:18:55
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0