Torsdag

Hej!

Kom hem från skolan för ca 1 h sen.

Skoldagen har varit riktigt slapp! Med bra lektioner, rätt lite jobb och mycket skojj! :) Så får de gärna vara lite oftare!
Idag hände även typ de pinsamaste jag gjort i skolan, hah! Jag halka ute, såjag låg där på marken.. Haha :) Sånt händer väl alla någon gång anatar jag :).

Jag slöt vid halv 4 så då gick jag & emma ut till gympa salen o vänta på mamma, Simon & Charley var också där. Så vi fick lite " sällskap" eller vad man ska säga? :P. Sen sjussa vi hem Emma och nu sitter jag här och har precis städat rummet och dricker varm choklad!! :) Haha!

Idag ska jag ha en skön& väl behövlig hemma dag! Ska plugga, duscha, ta det lungt, och bara slappa! Behövs de med ibland :). Får se om jag kanske, kanske , kanske ska gå ut ikväll! Det brors lite på ;)


Dagens outfit!
Svarta leggings - Lindex
Vitt tight linne ( under de ni ser! ) - Cubus
Vitt lite " större " linne - JC
Svart Koffta ( stavning) - Kaphal kanske? :P

Vi hörs senare!

Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0