Tisdag

Godmorgon!

Blev inget sista inlägg igår, men  jag orka inte!
Såg på TV med mamma igår, och kom i säng vid typ 10. Då somna jag verkligen direkt!

Alramet startade 05.45 idag, och då var det trögt att komma upp kan jag säga! Men jag skulle bara platta håret inför skolan idag, sen somna jag om tills nu igen. Ska nu snabb platta håret så de håller sig idag, sen ska jag packa gympa väskan!

Idag är de en  rätt kort dag i skolan, rätt skönt faktisgt! Sluter vid 2, så me like! Har egentligen bestämt med Emma.L idag, men får se hur det blir. Måste plugga och sen ve jag ju inte hur trött jag kmr va idag?
Men hoppas vi kan va :).

Men vi hörs!


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0