Tidig kväll, men också behövligt!!

Min kväll har bestått av film tittande! Såg en wallander film med familjen, det var ett bra tag sen jag såg en wallander. Brukar mer se Johan Falk men nu finns de inga fler jag inte sett... Tråkigt! Har iaf haft en trevlig kväll, skönt att bara kunna ta det lungt!

Hade egentligen behövt plugga, men bestämde mig för att verkligen skita i skolan den här helgen. Man behöver de ibland.. Så imorgon blir de en pluggar dag, kan jag lova! Har 2 prov på Tisdag.. Lite sent ute, men det ska nog gå! :)

Vi hörs imorgon, ska krypa ner i sängen nu! Min egna sköna säng, som jag längtat!


Hoppas ni haft en trevlig helg, det har jag haft de kan jag lova!

Puss




Måste bli bättre på att ta kort, känner jag! Det kan nog vara mitt vecko löfte?! Visste inte att jag hade sånna, men nu har jag de iaf! :)

Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0