Tålamod!

Nu har jag äntligen pluggat klart! Känns riktigt bra, faktisgt!

Sitter just nu och ser på familjen annorlunde med mamma. Ska snart gå och lägga mig tror jag, så att man orka skolan imorgon! Sista lektionerna idag, var riktigt sega.. höhö! Men måndagar är väl alltid tröttsamma! :P

Jag kan verkligen inte förstå dom här familjerna som är med i familjen annorlunda! Hur fan kan man ha så många barn? man måste ju ha ett sjukt stort tålamod, nåt som dom flesta saknar.. Sen finns de ju dom som bor så otroligt litet också! Som dom på Tv som har 9 barn och bor mindre än jag? Höhö hur är de möjligt?

Vet inte varför jag ser på skiten för när jag ändå bara stör mig på allt och inget!  Haha!

Tror de blir de sista inlägget idag, och tro de eller ej så har jag glömt att lägga in bilderna i datan igen.. hihi!

Imorgon blir de bättring, det kan jag nästan lova! ;D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0