Svar på en kommentar!!!

Godmorgon!!

Vaknade för en liten stund sen, ligger just nu och chattar med Emma.G . Så ska väl snart gå och fixa allt så jag är klar med städning óch hela skiten när hon kommer ;-). Hon kommer efter 1 någon gång så jag tror jag har gott om tid :-D. Tur det!

Idag är det desutom Söndag, och förutom att det är sista veckan på lovet... Så ska jag börja med en ny sak på bloggen! Varje Söndag tror jag det kommer bli eller Fredag, kommer jag att skriva ett veckoinlägg. Så det blir mycket lättare för både er läsare och för mig själv att kolla tillbaka llättare! Så det gillar vi (y)


Här kommer en fråga ;

postat av: Anonym

bor inte emma nära dig? :)

Svar; Ja det gör hon väl egentligen, eller iaf rätt nära! Men både hon och jag har stuga ute på landet, så Emma o hennes familj är där både sommar och juletid.
Hoppas du fick svar!

Vi hörs om en stund! Har föresten funderat på att ha en fråge stund snart. ;-)

Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

du saknar sommaren va?.. Då är vi två. :) Kan du inte lägga upp lite härliga sommarbilder? Kram

2010-01-03 @ 10:21:52
Postat av: Matilda

ASSÅ FATTA ATT KOMMETERA MED ANONYMT ÄR SÅ OMOGET!!!! VÅGAR NI INTE STÅ FÖR VEM NI ÄR ELLER???



2010-01-03 @ 10:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0