Sista inlägget för inatt!


Nu har jag tagit bort sminket & borstat tänderna + tagit på mig pyjamas! Haha, visst ärre bra att jag delar med mig av den braiga infomationen!? :D.

Jag har verkligen världens träningsverk från gympan idag.. Gör fett ont, men det är ju ett bra tecken på att man faktisgt tränat! :) .

Att det är helg nu efter en skoldag , känns ju helt konstigt. Även fast det är rätt skönt. Jag har hela dan försökt att gå och småstäda rummet, ,men har bestämt att jag ist ska stor städa imorgon/idag ist! Jag hatar verkligen när mitt rum är stökigt och dammigt m.m . Då är det som att dammsugaren kommer fram automatisgt. haha, kanske inte så roligt att gå och städa hela tiden om man tänker tbx. men det är ju en bra egenskap! :P .

Min dag kommer nog ungefär se ut så här;



Kommer förmodligen att lägga på lite fler pungter efter hand im! Ska även göra en Hiss&Diss imorgon igen, ska bli bättre på att göra sånt lite oftare :).


Nej nu ska jag sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0