Seg på att skriva? ;)



Kan väl börja med att säga att de där med att ta kort och ha minst ett bildinlägg varje dag, har jag tappat nån stanns.. Ska bli bättre, de kan jag lova!!

Eftersom jag inte skrivit nåt inlägg sen jag kom hem får ja väl berätta allt i ett nu! :) Thihi!

När jag kom hem, tog jag lite att äta och kollade lite bloggar o så! :) Sen tog jag en vaarm dusch, me like!
Finns de nåt bättre när man är is kall? ;). Sen har jag tagit de lungt, suttit vid datan och rent åt sagt haft en chill dag! Fast efter maten tog jag mig ut och va med Emma. Både kul & kallt.. Nu tycker jag det har varit vinter tillräckligt länge.. Nu får de gärna bli sommar! :). 

Kom hem nu för kanske 1 h sen, och ska nu platta håret och sen gå och sova tror jag! :)

Haha plattar håret samtidigt som jag skriver det här inlägget, inte undra på att det tog 15 min att skriva de här lilla xP.


P.s, har gjort en ny header, som jag hade tänkt att ladda upp imorgon! Så kolla in då igen, och skriv gärna vad ni tycker! (y) :)



Skriver nog ett inlägg till innan jag ska sova ;)

Hörs snart! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0