Nyår var bäst!

Hejjs!

Vaknade för typ 10 minuter sen, blev helt schockad av att se vad klockan var ;O.

Kvällen igår var jätte rolig, eller vad man ska säga. Vi åt jätte god mat och efterrätt. Jag och Filippa åt från både barnens och dom vuxnas efterrätt.. GOTT! :-). Jag och Filippa var ute några gånger både med små barn och själva. Seriöst schiitt vad halt det är.. Ramlade två gånger xD. Ha ha Filippa ramla 4 gånger på samma ställe, även fast jag varna henne innan ;-).

Sen blev det även singstar, känner mig helt hes idag.. haha. Men kul var det verkligen.
Sen varre ju ut och sjuta raketer, asså jag är besviken på mitt kvarter.. Ingen var typ hemma.. Så det var inte alls mycket raketer borta vid oss:P .Jag och Filippa som så gärna ville gå runt o säga GOTT NYTT ÅR till alla som vi alltid gör... Men nix ;-).

Det blev iaf en lång natt.. Jag gick och la mig vid halv 5 , och då hade alla inte gått hem ännu ;O. Men trevligt var det verkligen.


Här kommer massa bilder!

      

 Barnens efterrätt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0