Nu är man ensam igen då!.



Nu har jag följt Emma hem en bit, så jag ligger och värmer mig under en filt just nu.. :P.

Vi har vart ute rätt mkt ikväll, träffade bl.a. på 2 killar sådär småfulla också! Som ville snacka, men jag och Emma hade ingen lust så vi fick genast bråttom hem :). Vi skulle egentligen sett en film, med de blev inte av. -så det får väl bli imorgon elr nåt? :P.

Jag tänkte göra mig i ordning, ta bort smink o så, sen sätta på en film o somna till! :) Låter bra va?


Hur har eran fredags kväll vart? Har ni några planer inför helgen? :)

Haha juste vi har ju haft en liten frisör här idag också, mitt hår blev jätte platt. Då inser man rätt snabbt att man faktisgt har rätt långt hår ;O Men jag måste verkligen klippa mig snart, är så sjukt slitet.. Höhö!

 Så här var tanken att gå ut, har två toffsar som man inte ser så bra. Men jag ångrade mig innan vi gick ut! Tur de :D


Vi hörs om en stund!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0