Nu är de slut på veckan...

Då var man hemma från skolan då!

Jag älskar verkligen skoldagen på fredagar. Vi börja med Tyska, sen idrott då skulle vi pka skriskor. Men jag stanna kvar i skolan ist med Emma. Sen hade vi So, lunch och matte. Hade matte prov , det gick inte alls så bra.. Känner mig rätt missnöjd. Men skyller ifrån mig en del på vikarien.. Höhö! :)

Emmas pappa körde iaf hem oss från skolan, så jag slapp gå. Tack! :D.

Nu är väl tanken att jag ska packa , men är så trött så ska ta de lungt en stund innan!

Skriver väl ett snabbt inlägg innan vi åker. Kommer även att ta med datan så bloggen kommer att vara aktiv! ;)

Vi hörs snart.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra i Kista? :)

2010-01-29 @ 15:08:59
Postat av: Hannah

2010-01-29 @ 16:54:05
Postat av: Hannah

* Min pappa ska komma hit över helgen sen åker han på söndag! :-P hahah

men lycka till i shlm/ kista :)

2010-01-29 @ 16:56:14
Postat av: Emma

Hoppas du får det bra i Kista. Och att du kommer ngn stans snart, måste vara jobbigt att vänta så länge, tkr synd om er! Kram ;-)

2010-01-29 @ 22:31:19
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0