ni kan ju iaf inte klaga på förlite inlägg idag.. ;P

Hej hopp!

Nu har jag gjort allt som jag sjutit upp hela veckan lång. Mitt rum är nu nysätdat, sängen är nybäddat med nya säng kläder, och jag har rensat vissa lådor. Så sjukt skönt , nu när det är gjort! :). Så nu kan jag äntligen ta hem kompisar här igen utan är skämmas :D. Thihi!

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem och ta August så jag kan dra mig utåt..

Hade egentligen behövt plugga idag, men jag känner att jag verkligen inte vill göra de idag! Så jag har sjutit upp det tills imorgon, och på Söndag! Måste klara de sista Engelska provet på måndag och matte provet på fredag.
klarar ja båda proven, så är jag nöjd sen! :) Haha!

Vi hörs senare!

Jag just nu;

Ser Mer eller mindre livrädd ut! ;P

Kommentarer
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Hejhej! Vad ska du göra denna fredagskväll? :-)

2010-01-22 @ 18:08:14
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0