Nåt test typ:P

Namn: Emilia
Stjärntecken: Stenbock!
Höger eller vänsterhänt: Höger 
Piercingar: Öronen, om det räknas? :P
Tatueringar: nix!
Skostorlek: 37
Kär? Nej det tror jag inte?..
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland kanske...
Röker du? Verkligen inte!!!
Vilket schampo använder du? Olika.  

Vad är du rädd för? Dig! ;)
Gillar du att tvätta? kanske inte det roligaste, men heller inget jag gör varje dag:P
Gillar du berg- och dalbanor?  Inte min starkaste sida!
Vad hatar du?  korvstroganof xD
vad ogillar du?  ja vene faktisgt!
vem kan du berätta hemlisar för? Emma Larsson är väl en av dom jag berättar mest för, men självklart finns det feler! ;)

Senaste…
Filmen du hyrde? Johan Falk, i think! 
Filmen du köpte? Ojj , det var inte igår, om man säger så!
Låten du hörde: Like a Prayer, kanske?

Personen du ringde?
Hanna.
Personen som ringde dig? Emma.L
TV-program du såg? Robinson?!
Person du tänkte på? haha, ja tänker på nån hela tiden, så vet inte :)

Favorit…
Låt: JUST NU:  Whatcha say eller Over you, tror jag!
Sak att göra: Va med kompisar typ.
Sport:  Dans om det räknas?
Dryck: Cola! :D
Kläder:  Allt som är snyggt :P
Bil: Är ingen bilexpert!


Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Räknas pappa? :P
Gråtit över en flicka? Jajjemen!
Ljugit för någon? Har väl hänt
Varit i slagsmål? Haha jaah!
Blivit arresterad?  neej!
Träffat någon från internet IRL? Neh


Senaste…
Boken du läste? Höhö de minns jag inte.. Kanske någon tråkig bok från skolan?
Personen du fick sms av? Nadja
Gången hela din familj åt middag tillsammans?  Ikväll
Saken du köpte? Hårfärg
Vad har du gjort idag? Åkt skidor & färgat håret
Brukar du svära mycket? Lite kanske :$
Vad har du på dig? jeans & en randig tröja till!
Vad ska du göra ikväll? Kvällen är ju typ över, hihi!
Vad är du allergisk mot?  Nicken! :P
Var har du ont?  I mina ben..
Använder du hårspray? Nej I hate it! ( Använder inte när jag ej behöver.. )
Kan du stå på händer?  De bror på..
Håkan Hellström eller The Ark?  I don´t know!
Salt eller socker?  Sovker
Gillar du ketchup? Kanske inte det godaste..
Är du glad nu? ja är alltid glad :D
Var du glad igår? Jaja! :P
Vad dansar du till? Allt förutom lugn musik..
Stockholm är… ? Vår huvudstad :)
Göteborg är… ? En härlig stad!
Kan du sjunga? Kan, kan väl alla. ;)
Spaghetti eller makaroner? Makaroner utan att tveka!
Land du vill besöka? Dubai, och Thailand minst en gång till :)


Testet är kopierat från Fannys blogg! :P

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det går att kommentera :-d

2010-01-10 @ 00:18:39
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0