Näst sista inlägget!

Hej hopp igen då!

Nu har jag försökt fixa det där med kommentarsaken i över en timme! Äntlige lyckades jag nu, men allt ser lite annorlunda ut just nu! Men tänker inte lägga mer energi på det just nu, utan tar de im! ( Idag).

Börjar nog bli trött nu så tänkte gå och ta bort smink och göra allt i ordning inför sleep time! Bara att göra ordning allt kan liksom ta 40 min.. Fråg mig inte vad det är jag gör som tar så lång tid.:P För det har jag inte kommit över fund med själv ännu! Hihi!

Ska gå ut och säga god natt till mamma också, innan hon går o lägger sig xD.


Skriver ett inlägg innan jag stänger av datan, om si sådär 40 min dåe :-)


imorgon blir de lite mer bilder på bloggen, har tyvärr inte tagit så många idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0