Min ego dag var bäst!

Hej på er!

Då var man hemma igen då, efter en lång och härlig helg i Kista!
Har inte haft tillgång till intenett, och där med en bra anledning till dålig uppdatering!

Ni fick ett kort litet inlägg igår, som jag bad Emma skriva! Tack snälla.

Som ni då förstod var det lite problem med tåg vägen till Kista / Stäket. Men efter nästan 3 timmars resande m. tåg var vi äntligen framme! Vi gick väl och la oss rätt snabbt och laddade batterierna inför Lördagens shopping!

Vi gick väl upp rätt tidigt för att ta oss till Kista Galleria. Martina som vi bl.a bodde vid följde också med, även hennes lilla Hilma! Dom gick väl med oss i nån timme, trevligt! Köpte en held del, och är jätte nöjd. Dagen kunde inte bli så mycket bättre. Med trevligt sällskap är allt bra! ;).

Desvärre upptäckte vi att en av påsarna var borta.. Så himla typisgt! Så en stor dela av de jag köpte är nu borta..
Martina skulle ta sig tbx till gallerian och köpa nytt som jag sen får tbx om 2 veckor, så himla snällt! Men ändå tråkigt att de hände.. Men får tänkta på allt de bra som jag vart med om ist! :)

Jag och mamma bestämde oss för att klippa oss ockå.. Hon som klippte mig var kanske inte den trevligaste och gjorde lite vad hon själv tyckte. Det blev kort och uppklippt... Blev inte så nöjd.. Men de växer väl ut. och hur som hellst var de behövligt. Mitt hår var ju såå slitet.. :P


 Här sitter vi och tar en liten paus, m. drink! :)

Mamma & jag med alla dessa påsar! ;)

Ojj Ha-ha! Jag ser typ ut som en gris... Haha ;P

Innan allt hår försvann? Långt och fint! Kanske lite slitet men va gör de? :)


Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0