Måndag; Trötter... :)

Hej på er!

Kom hem för en liten stund sen, är så trött så trött..!

Att komma tillbaka till skolan, det är svårt att missa.. Nu är man i full gång igen, med kommande prov & läxor!
Min skåp-nyckel har någon som antningen vill vara lite rolig eller bara vill retas tagit. :( . Tyvärr är det även någon i klassen som är tjuven! Måste ta tag i det därra imorgon. Vi fick även nytt schema idag, och gissa om jag är glad? Vi som egentligen skulle ta bort både sovmorgon & hålar, fick ha kvar sovmorgon och lite annat skojj! Skönt :).

Efter skolan gick jag hem till kusin och hälsade på. Lekte lite med hennes son Max, och så. Trevligt! Sen sjussade hon & Johan hem mig, snällt :D.

Nu är jag iaf hemma och det känns som jag kommer somna vilken sekund som hellst.. Tråkigt nog har jag engelska och matte att plugga , sen ska jag ta en dusch o så! Så jag tror det blir en skön hemma kväll, som kommer att bestå av vila.. Behövs just nu, för att orka med skolan! :)


Vi hörs senare igen :)


Bilder från både igår & idag!

Bild på " nya " håret. Syns kanske inte så bra men nu är det mkt ljusare & utväxten är som bortblåst :) Haha!

   



Syskonnen Eskelind från igår! :P




Kommentarer
Postat av: cecilia

tack din med :-)

2010-01-11 @ 18:57:09
URL: http://cusie.blogg.se/
Postat av: Nadja

Fin bild på dig:love:

Haha snygg bild på mig och brorsan ;-)

Ses förmodligen i skolan idag <3<3

2010-01-12 @ 07:04:07
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0