Lite uppdate

Godkväll på er!

Har varit med Emma ikväll, vi var ute och " lekte " lite i snön xD. Ovanligt vah? :P. Kände mig som en pricktavla när Simon & Charlye dök upp bland all snö.. Ha ha. Sen gick jag & Emma hem och har nu försökt fixa en design till Jespers blogg! Tycker det är rätt gulligt att det är en kille som bloggar , och desutom bryr sig om hur bloggen ser ut :)

Jag ska nu förklara varför det är två rutor i kommentarfeltet!

När jag skulle lägga in så att det blev smilesar i , så blev det så att det även blev en till kommentarruta.
Jag ska jobba med att få bort den, men det kan nog ta ett tag.. Tills vidare måste ni skriva inläggen i den undre kommentarrutan, annars syns inte era kommentarer!

Ska även fösöka påminna er om de i varje inlägg! :D.


Vi hörs om en stund!

Xoxo



Den här tyckte ja han skulle ha, men han ville inte att det skulle stå Emilia is my best frien på... :(.

Haha rätt förstårligt , så han fick en ny :)


Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

2010-01-08 @ 22:58:47
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0