Lite sorligt att det är skolan imorgon..

Hej på er!

Känner mig en aning stressad, jag tror jag behöver gå och lägga mig nu om jag ska orka upp tidigt im!..

Min kväll har varit ute, som vanligt. Det var liksom inget nytt :P. Var tvungen att komma hem lite tidigare än vanligt , men det är väl bara att väja sig med.

Nu har jag iaf packat väskan inför im, har ju gympa. Så allt är typ klart nu känns det som! nu är det bara lite sömn som behövs!

Vi hörs imorgon, om jag hinner kasta in ett morgon inlägg annars hörs vi efter skolan!


Saknar miin röda jacka.. :'). Men min nya är bra den med!

Jag gjorde en blomma i snön! Rätt snygg va? ;-)


Angående din fråga Anonym, du undrade om jag kunde skriva mina nyårs löften här på bloggen!
Svar; Jag trodde jag faktisgt hade gjort de.. Hihi! Men jag lägger upp dom imorgon om jag kommer ihåg! Annars får du påminna mig ;-)



Godnatt och sov gott allt söta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0