Kondition!

Hejj hopp!

Känns som den här dagen har gått lite för snabbt, som att det ungefär var en timme sen jag satt här i soffan!

Min dag har iaf varit bra! Vi började med Tyska fick tbx mitt prov, helt okej faktisgt! Sen gick vi igenom allt vi lärde oss förra terminen, faktum är att vi nästan gjorde det på alla lektioner.. :P

Sen var det idrott! Jag och Emma fick ganska mkt beröm av Ingemar ( gympa läraren! ) För vi skulle ha en hinderbana så skulle man va två på lag. Sen skulle en springa ett varv sen skulle man byta av med den andra.
Men jag och Emma tog de som en utmaning och sprng hela tiden båda två! Så när alla andra typ hade sprungit 10 varv var hade vi springit 20! Så vi var helt röda i ansiktet och schiit så varma vi var.. :P Haha! Men vi tränade upp vår kondition en del iaf!

Sen rullade dagen på , med SO & Matte! Så en rätt soft dag! Fick föresten en ny tjej i klassen idag, Malin!



Ajja vi hörs om en stund! :-)


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0