Kladdkaka!

Hej på er!

Skoldagen har varit bra! Har känt mig lite trött idag, men annars har allt rullat på bra!
Jag och emma tog bussen hem till Emma efter skolan, och håller just nu på att baka kladdkaka! Me like! :)

Har inte bakat kladdkaka på ungefär ett år av olika skäl. Hö-hö!

Måste dela med mig av dagens roligaste.. :)

på NO lektionen fick vi en uppgift att svara på massa frågor som hörde till hjärtats krettslopp eller vad man ska kalla de? Ajja. jag jobbade iaf tsm med Emma & Frida. Inte för att Frida gjorde så mkt, hon märkte inte ens när jag nytte kapittel i hennes bok.?

Emma - lukar fett bränt här? ;O
Emilia - Ah jag håller med?
Frida - Det är nog min hjärna som brinner, jobbar nog för hårt! ;)

Haha to.m vår NO lärare skrattade gott åt Fridas lilla kommentar!! :)


Haha hoppas ni förstår nåt av de roliga? Tror man måste höra de, för att förstå! :)


Vi hörs när jag kommer hem! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltid lika roligt på NO lektionerna när Frida är med :-d

2010-01-26 @ 17:37:37
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0