Hemma!

Hej på er!

Då var man hemma igen då. Tog bussen från Emma idag, kändes som att det var för kallt att gå hem i leggings idag, så jag tog den lata vägen! :). USCH vad jag hatar bussen just nu, de stinker typ sprit/rök och massa annat äckligt ii den? ;O Värsta äckligt.. Höhö! :P

Min och Emmas kladdkaka blev iaf lyckad! Vi har inte gjort så mycket annat än bakat & lyssnat på musik idag. Men de har vart skojj! :)

Ska ta de lungt en stund nu, sen blir de mat om en stund!:)

Här kommer bilder!

Våran Goda kaka! Thihi!:)

Efter att jag och Emma sprungit till bussen, orkade ingen av oss ha min väska så vi  Emma hängde upp den så fint!

Självklart massa flummbilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0