Gotnatt

Hejj igen!

Jag lovar att verkligen vara bättre på skriva inlägg imorgon...


Ikväll har ja iaf kollat på Tv med familjen, vi såg bl.a en film som var ass bra. Ska se andra halvan imorrn, längtar!

Har även smsat med Emma.G planen var egentligen att jag antingen skulle åka ut till henne i Lickershamn eller att hon skulle komma in till stan imorgon. Men vi bestämde att det blir bättre på söndag. Så det blir nog bra :-)

Ska gå och lägga mig nu, känner mig riktgit trött men ändå inte? Hah helt konstigt :P.


Älskar att gå oc lägga sig och även vakna uppi ett nystädat rum! Man blir så ledsen och allt känns så tråkigt när rummet är helt stökigt och så... Så nu ska jag försöka att ha ett nystädat rum hela tiden, det kan ju nästan vara som ett nyårslöfte.

Men vi hörs iaf imorgon,  Kraaam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0