Godnatt!



Har tagit en liten snabb kvälls dusch och tagit bort all smink och tvättat mig och allt som hör sleep time till!
Jag ska stänga ner datan nu, och försöka sova, har ass ont i magen.. Ajja jag och Emma har iaf bestämt att vi ska försöka komma iväg rätt tidigt im! Halv 1 ska vi försöka vara klara till! Får väl se om vi lyckas elr inte:P Antar att det är jag som kmr dabba xD.

Vi hörs iaf imorgon!


Jag ska ha ett löfte tänkte jag..'

Från och med nästa vecka ska jag ta kort titt som tätt  Det betyder då att ni kommer se bilder här varje dag!
Har förstått att det är roligare att läsa en blogg med bilder, och det tkr jag själv också! Även fast jag har svårt att ekänna det, en rätt bra anledning till att jag inte tar så mkt bilder! Faktum är att jag faktisgt tagit lite bilder från ikväll men har inte ork att lägga in dom i datan.. :P Lata jag, yeess!


Haha, kolla vad jag hitta i mina bilder :-P
Gaaaammmmmaaaalllll!!!

Kommentarer
Postat av: Jens Norell

HAHAH lilla Emilia som fjortis :D xD

2010-01-07 @ 18:35:31
URL: http://fffulasste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0