Godnatt!


Förlåt för dom dåliga inläggen idag! Ska berätta vad jag gjort nu tänkte jag!

Här hemma har de mesta av tiden gått till att förbereda inför imorgon. Handlat,Städat,Bakat m.m.
Vi har även slängt ut granen, är de bara jag som tycker vi är efter? Känns som man ska ha gjort de nu? :P
Ajja det har vi iaf gjort nu! Skönt!

Sen har jag vart med Emma ikväll, vi har varit ute och haft skojj. men vi gick in efter en stund ,för fyy vad kallt de var.. Sen vid typ 9 gick vi och hämtade Samuel som var på party. Sen har jag typ vart hemma och sett Tv med familjen. Sköön Lördagskväll!!

Nu tänkte jag krypa ner i sängen min, ett ny städat rum. Finns de nåt bättre? Ska även vänta in den nya dagen :D. Thihi!

Eftersom det är nåt fel på blogg.se , så kan jag inte ladda upp bilder.. Så får bli ett tråkigt inlägg utan bilder! :)

Vi ses imorgon!

Puss

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

tack så mycket :D

2010-01-16 @ 23:35:35
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0