Godmorgon!

Godmorgon!

Vaknade för en liten stund sen, men har inga planer på att gå upp änn! Kan ni tänka er att nu har ett helt jullov gått...
Jag kan inte förstå det iaf.. :P

Idag vet ja inte riktigt vad jag ska göra , kanske bara ta det lungt? Eller va med någon? :P Ingen aning..


Gårkvällen var jag ute med Emma.G, vi träffade även Emelie,Emma.l & Calle ute. Jag kom hem typ vid 10 o då såg ja på ngn film :P. Sen gick jag och la mig :-)
'


När vi gick från maxi var de så kallt att vi tog på oss luvorna, haha vi ser ut som en pingvin óch en björn!..

 

Haha i slutet av kvällen, tror jag Emma tappade bort sin balans. Den ligger nog kvar där ute i snön ngn stanns ;-)!



Vi hörs Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0