ENJE Dag! :P

Hej på er!

Jag & Emma for iväg på en Endre match vid lunch tid. Vi var där med Nadja & Jesper, skojj skojj!
Hade fatisgt riktigt trevligt!

Sen blev jag och Emma hämtade av hennes mamma, dom körde just hem mig. Emma skulle bara lämna hennes pappa vid båten sen kmr hon tbx. Vid kvart i 5 ska vi bort till Säve igen och kolla på Emma.L´s match, hoppas att Nadja & Jesper följer med då med ;) Efter det går jag nog direkt till kusin på kalas!

Just nu chattar jag med Nadja, man blir alltid så glad då, haha vet inte vrf? :P Men men :)


Vi hörs om en stund ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra Forsberg

Sv: Åh tack så mycket, vad glad jag blir :)

Det är jättesvårt att hjälpa till med design, det bästa rådet jag kan ge dig är att besöka www.designadinblogg.se där står ALLT. Det är lite klurigt i början.

Sen om du söker "bakgrunder" på google så finns det hemsidor som har stora bakgrunder som man kan använda till sin blogg :)

Du får ha en fortsatt trevlig Söndag :)<3

2010-01-10 @ 18:34:49
URL: http://strawberrysandra.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tur man gör någon glad ;-)

Kul att träffa dig mycket idag:love:

2010-01-10 @ 18:37:07
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0