En lugn lördag!

Godkväll på er!

Har varit lite dålig uppdate idag, men har valt att prioretera andra saker före!

Gick som sagt hem till Emma förut, skönt med en lång prummenad! :). Vi har haft en riktig slapp dag vilket var behövligt! Vi såg på två filmer och bakade! Måte säga att jag har undvikit Alvin och gänget, nu ett bra tag. Men bestämde mig idag för att se den, tur var väl de. Jag gilla den :D ha-ha, jag är som jag är! :)
Gick från henne vid 4 så jag hann aldrig smaka på våra muffins vi bakat, men får ta och göra de imorogn ist, om de finns några kvar ;). 

Väl hemma packte vi ihop och drog oss mot farmor & farfar. Där jag nu har ätit en god middag, och sitter just nu framför Tv;n och äter lite gott! :).

Eftersom mamma&pappa skulle iväg ikväll ska vi barn vara här hemma över natten! Ska om en timme ungefär gå och möta upp Samuel och Lukas på bion!

Packade ner datan min , och tänkte att de blev perfekt om man har tråkigt här och så! Men den vill inte fungera som den ska, får ingen uppkoppling till internätt och skit. Så lånar farmors bärbara! Fukar bra de med!:) . 

Så nu kan jag vara duktig och uppdatera ändå! Bara att bilder är på¨min andra data, så dom får ni vänta med tills imorgon! Om den inte börjar funka nu visäge! :)


Vi hörs om en stund!

Trevlig Lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Trevlig lördagskväll på dig med! :)

har du tele2 ? :P Kan jag få ditt mobilnr? :P

Kram!

2010-01-23 @ 20:13:52
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ofc! Kolla dina kommentarer! :)

2010-01-23 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0