01.38

Hej hopp!

Fast att klockan börjar närma sig 2 så är jag allt förutom trött!? Hihi, lite skojj.

Jag och Emma har iaf vart på maxi tidigare ikväll och handlat chipps och dricka, och lite till men det tänker jag inte berätta här ( Pinsamt för Emma dåe .. ;-) Sen var vi ute en stund innan vi gick in och såg Twilight filmen, jag fullständigt älskar den filmen! Ha ha... Sen har vi tagit massa flumm bilder, haha som vi skrattat gott åt.. :-) Lägger upp några här nedan..

vi ska nog lägga ner datorerna just nu, bara det att vi fastat... Victoria behövde hjälp till sin design, och vi skulle hjälpa henne lite snabbt... Bara det att allt ttyp ändrades så vi måste göra om en hel stilmall och massa:S. Ajja hoppas det ser normalt ut när vi är klara, för börjar bli jobbigt att hålla på med de här nu mitt i natten xD Haha!







Lägger upp fler im/idag...


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma Gahne

Tror jag har skrivit på min blogg att vi köpte tandborste och fick med oss hemtelefonen pga dig så det är lungt ;)

2010-01-04 @ 01:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0